Regulamin Promocji „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”
§ 1.
Promocja
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady i warunki akcji promocyjnej, prowadzonej pod nazwą „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy” (dalej jako „Promocja”), w szczególności warunki udziału w Promocji i zasady jej organizacji.
- Organizatorem Promocji jest spółka DR. GREEN sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie, ul. Fabryczna 16, 32-500 Chrzanów, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000326846, NIP: 6282206223, REGON: 120865342, BDO: 000026396, o kapitale zakładowym w wysokości 255.200,00 zł, zwana dalej „Organizatorem”.
- Promocja obejmuje następujący produkt marki „DR GREEN”: nawóz do zaprawiania nasion serii DR GREEN PRIME (dalej jako „Produkt”).
- Celem Promocji jest umożliwienie Uczestnikom przetestowania działania Produktu oraz efektów jego zastosowania, a w przypadku braku satysfakcji z efektów zastosowania Produktu – otrzymanie przez Uczestników zwrotu zapłaconej ceny brutto za zakupiony Produkt, a także uzyskanie przez Organizatora informacji o przyczynach braku satysfakcji Uczestników z Produktu.
- Strona internetowa Promocji jest dostępna pod adresem: www.dr-green.pl/regulamin-promocji-gwarancja-satysfakcji.
§ 2.
Obszar i okres trwania Promocji
- Promocja jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i dotyczy Produktów zakupionych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w: (1) sklepie internetowym Organizatora dostępnym pod adresem https://dr-green.pl/sklep/ lub (2) od oficjalnych przedstawicieli handlowych Organizatora, (3) lub w punktach sprzedaży detalicznej (zarówno stacjonarnych, jak i internetowych) u dystrybutorów Produktów Organizatora (każdy z punktów dalej pojedynczo jako: „Punkt Sprzedaży”).
- Promocja dotyczy Produktów zakupionych w okresie od dnia 01 września 2025 r. od godziny 00:00 do dnia 15 października 2025 r. do godziny 23:59:59 (dalej jako: „Okres Trwania Promocji”), przy czym zgłoszenia w ramach Promocji, na warunkach opisanych w § 4 Regulaminu, można składać do dnia 15 listopada 2025 do godziny 23:59:59 (dalej jako: „Okres Zgłoszeń”).
- Rozstrzygające znaczenie dla określenia daty zakupu Produktu przez Uczestnika ma data sprzedaży wskazana w dokumencie potwierdzającym zakup Produktu (dowodzie zakupu).
§ 3.
Uczestnik Promocji
1. Uczestnikiem Promocji może być każda osoba będąca:
- osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- osobą prawną,
- która jednostką organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną
– która zaprawia nasiona na swój własny użytek w gospodarstwie rolnym położonym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zakupiła w Punkcie Sprzedaży w Okresie Trwania Promocji Produkt objęty Promocją i dokonała prawidłowego zgłoszenia udziału w Promocji w Okresie Zgłoszeń, zgodnie z Regulaminem (dalej jako: „Uczestnik”). Uczestnik może wziąć udział w Promocji wyłącznie we własnym imieniu i na własną rzecz.
2. Uczestnikami nie mogą być:
- hurtownicy, dystrybutorzy, sprzedawcy detaliczni Produktów lub inne podmioty oferujące Produkty klientom końcowym,
- pracownicy podmiotów wskazanych w lit. a) powyżej, członkowie rodzin tego pracownika lub osoby, z którymi pracownik ten prowadzi wspólne gospodarstwo domowe;
- pracownicy Organizatora, członkowie ich najbliższej rodziny lub osoby, z którymi prowadzą oni wspólne gospodarstwo domowe,
- podmioty (zarówno osoby fizyczne, osoby prawne, jak i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną), które usługowo zajmują się zaprawianiem nasion lub zajmują się produkcją materiału siewnego.
3. Przez „pracownika” podmiotu rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie dowolnego tytułu prawnego, w tym w ramach stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej, a także będącą członkiem organu podmiotu.
4. Przez „członka rodziny” rozumie się: małżonka, zstępnego, wstępnego, osobę pozostającą w stosunku przysposobienia, pasierba, pasierbicę, zięcia, synową, rodzeństwo, ojczyma, macochę, teścia, teściową.
5. Przez „gospodarstwo domowe” rozumie się ten sam adres zamieszkania.
6. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy osoba zgłaszająca swój udział w Promocji spełnia wymogi zostania Uczestnikiem, a w razie stwierdzenia, że takie wymogi nie zostały spełnione – wykluczenia zgłaszającego z udziału w Promocji.
§ 4.
Warunki uczestnictwa w Promocji
- Promocją objęty jest wyłącznie Produkt. Z Promocji wyłączone są produkty marki „DR GREEN” inne niż Produkt, co oznacza, że nabycie innych produktów Organizatora niż Produkty nie uprawnia do wzięcia udziału w Promocji.
- W ramach Promocji Organizator gwarantuje, że w przypadku udokumentowanego i potwierdzonego przez Komisję, o której mowa w § 5 Regulaminu, braku satysfakcji Uczestnika z efektów zastosowania Produktu, Uczestnik uprawniony jest do otrzymania od Organizatora zwrotu ceny brutto, którą zapłacił za Produkt (dalej także jako: „Zwrot Ceny”), zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- W celu przystąpienia do Promocji Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:
- kupić w Punkcie Sprzedaży Produkt (w tym dokonać zapłaty całości ceny brutto obowiązującej w Punkcie Sprzedaży) w Okresie Trwania Promocji zgodnie z Regulaminem,
- zachować oryginał dowodu zakupu Produktu, zawierający: datę zakupu, cenę, nazwę Puntu Sprzedaży oraz nazwę Produktu,
- przetestować Produkt zgodnie z etykietą na opakowaniu i zaleceniami Producenta w niej zawartymi – przez okres minimum 14 dni po zastosowaniu Produktu,
- w przypadku braku satysfakcji z efektów działania Produktu po upływie terminu wskazanego w punkcie 3) powyżej (będącego koniecznym wymogiem dla możliwości zgłoszenia udziału w Promocji w celu uzyskania Zwrotu Ceny) dokonać w Okresie Zgłoszeń prawidłowego zgłoszenia do Promocji, w następujący sposób:
- wypełnić prawidłowo i zgodnie z prawdą formularz zgłoszeniowy udostępniony przez Organizatora (dalej także jako: „Formularz”) oraz uzupełnić wszystkie wymagane w Formularzu dane wraz z podaniem krótkiego opisu powodów niezadowolenia z Produktu oraz wraz z przedłożeniem dokumentacji wskazanej w Formularzu, oraz
- przesłać uzupełniony Formularz Organizatorowi w sposób wskazany w ust. 4 poniżej wraz z:
- kopią dowodu zakupu Produktu (skanem lub czytelnym zdjęciem) lub elektronicznym dowodem zakupu Produktu (jeżeli został sporządzony w postaci elektronicznej),
- w przypadku gdy Uczestnikiem jest inny podmiot niż osoba wypełniająca i przesyłająca Formularz – dodatkowo: dokumentem potwierdzającym umocowanie tej osoby do dokonania Zgłoszenia w imieniu takiego Uczestnika (kopią udzielonego pełnomocnictwa lub wypisem z rejestru przedsiębiorców KRS Uczestnika, lub innym właściwym dokumentem potwierdzającym prawo takiej osoby do dokonania Zgłoszenia w imieniu Uczestnika),
- załączoną dokumentacją fotograficzną wskazaną w formularzu zgłoszeniowym potwierdzającą spełnienie warunków Promocji.
– w każdym przypadku Formularz powinien zostać uzupełniony i przesłany Organizatorowi w Okresie Zgłoszeń, jednak nie wcześniej niż po upływie terminu testowania Produktu wskazanego w pkt 3) powyżej.
- Formularz Uczestnik uzupełnia i składa za pomocą jednej z dwóch poniższych metod:
- formularza elektronicznego, dostępnego na stronie: www.dr-green.pl/regulamin-promocji-gwarancja-satysfakcji,
- uzupełniając formularz, którego wzór znajduje się w Załączniku do Regulaminu i przesyłając skan wypełnionego w ten sposób Formularza na adres e-mail reklamacje@dr-green.pl.
- Prawidłowe wypełnienie, uzupełnienie i przesłanie Organizatorowi kompletnego Formularza oznacza zgłoszenie przez Uczestnika do udziału w Promocji (dalej także jako: „Zgłoszenie”).
- W przypadku podania przez Uczestnika w Zgłoszeniu nieprawdziwych lub niekompletnych danych, lub wysłania Zgłoszenia po Okresie Zgłoszeń, lub naruszenia innych postanowień Regulaminu, Organizator nie jest zobowiązany do rozpatrywania Zgłoszenia.
- Poprzez dokonanie Zgłoszenia Uczestnik potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Promocji oraz wszystkie postanowienia Regulaminu, a także że zapoznał się z zawartą w Regulaminie notą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
- Jeden Uczestnik (w tym osoby z jednego gospodarstwa domowego) może dokonać tylko jednego Zgłoszenia tylko jednego Produktu oraz uzyskać prawo do tylko jednego Zwrotu Ceny na zasadach określonych w Regulaminie. W razie nadesłania więcej niż jednego Zgłoszenia od jednej osoby lub osób z jednego gospodarstwa domowego, rozpatrywane będzie tylko pierwsze (według daty wpływu) dostarczone Organizatorowi Zgłoszenie.
- Jeden dowód zakupu upoważnia do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia oraz w zakresie Produktu objętego Promocją wskazanego w tym dokumencie.
- Brak przedłożenia kopii dowodu zakupu Produktu lub niespełnienie innych wymagań Zgłoszenia uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie Zgłoszenia. Organizator zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia oryginału dowodu zakupu Produktu.
- Dowód zakupu Produktu musi spełniać łącznie następujące warunki:
- być oryginalny, to jest wystawiony przez Punkt Sprzedaży,
- być w stanie nienaruszonym, w szczególności nie może być uszkodzony w sposób budzący wątpliwości co do swojej zawartości lub autentyczności,
- być wyraźny i czytelny.
- Dniem dokonania Zgłoszenia jest dzień wysłania Organizatorowi w sposób opisany w ust. 2 powyżej prawidłowo i kompletnie wypełnionego Formularza, wraz z wymaganymi załącznikami.
- Dane osobowe Uczestnika wskazane w Formularzu powinny być zgodne z danymi osobowymi posiadacza rachunku bankowego oraz z danymi osobowymi nabywcy Produktu objętego Promocją, wskazanymi w dowodzie zakupu (o ile dane osobowe zostały ujawnione w dowodzie zakupu).
- Warunkiem otrzymania Zwrotu Ceny Produktu zakupionego przez Uczestnika objętego Zgłoszeniem jest pozytywna weryfikacja zgłoszenia Uczestnika przez wyznaczoną zgodnie z § 5 Regulaminu Komisję.
- Jeden Uczestnik może otrzymać w Promocji maksymalnie jeden Zwrot Ceny za maksymalnie jeden wybrany i objęty zgłoszeniem Produkt.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
§ 5.
Komisja i rozpatrywanie Zgłoszeń
- Prawidłowo dokonane (w tym kompletne) Zgłoszenie podlega rozpatrzeniu w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania przez Organizatora.
- Nieprzesłanie w Okresie Zgłoszeń lub przesłanie niekompletnego Formularza nie uprawnia do skorzystania z Promocji.
- Uczestnicy, którzy spełnią wszystkie określone w Regulaminie warunki udziału w Promocji, w szczególności prześlą w Okresie Zgłoszeń prawidłowe i zgodne z prawdą zgłoszenie, otrzymają Zwrot Ceny Produktu, o którym mowa § 6 Regulaminu.
- Organizator będzie dokonywał weryfikacji Zgłoszeń przesyłanych przez Uczestników pod kątem ich prawdziwości, poprawności i zupełności. Organizator zastrzega sobie możliwość kontaktu z Uczestnikiem (za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail Uczestnika podany w Formularzu lub poprzez kontakt telefoniczny) oraz weryfikacji lub żądania uzupełnienia danych i oświadczeń zawartych w Zgłoszeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez Uczestnika warunków Promocji. W przypadku niespełnienia przez Uczestnika warunków Regulaminu lub nieuzasadnionej odmowy spełnienia wskazanych wyżej żądań, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Uczestnika żądania, Uczestnik może zostać wykluczony z Promocji z jednoczesnym wygaśnięciem prawa do otrzymania Zwrotu Ceny.
- Celem rozpatrzenia Zgłoszenia Organizator powoła trzyosobową komisję (dalej: „Komisja”).
- Komisja ocenia przesłane przez Uczestnika Zgłoszenie pod kątem jego prawdziwości, poprawności, zupełności i spełniania wymogów Regulaminu, w szczególności ocenia wskazane przez Uczestnika powody niezadowolenia Uczestnika z Produktu, w zakresie ich prawdziwości oraz adekwatności w odniesieniu do gwarantowanych przez Organizatora efektów zastosowania Produktu wynikających z przeznaczenia Produktu. Komisja weryfikuje także, czy osoba dokonująca Zgłoszenia jest osobą uprawnioną do posiadania statusu Uczestnika, zgodnie z § 3 Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zweryfikowania opisanych powyżej w tym paragrafie okoliczności także przez doradcę terenowego Organizatora, w miejscu położenia gospodarstwa rolnego, w którym został zastosowany Produkt.
- O decyzji Komisji Organizator informuje Uczestnika za pośrednictwem wiadomości e-mail, przesłanej na adres e-mail wskazany w Formularzu (w przypadku Formularza przesłanego w sposób wskazany w § 4 ust. 4 lit. a) Regulaminu) lub adres e-mail, za pośrednictwem którego przesłane zostało Zgłoszenie (w przypadku Formularza przesłanego w sposób wskazany w § 4 ust. 4 lit. b) Regulaminu).
- Decyzja Komisji jest ostateczna, przy czym nie wyłącza to dochodzenia przez Uczestnika roszczeń w postępowaniu reklamacyjnym u Organizatora, w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu właściwym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
§ 6.
Zwrot Ceny
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Zgłoszenia przez Komisję, Organizator poinformuje o tym Uczestnika za pośrednictwem wiadomości e-mail, przesłanej na adres e-mail wskazany w Formularzu (w przypadku Formularza przesłanego w sposób wskazany w § 4 ust. 4 lit. a) Regulaminu) lub adres e-mail, za pośrednictwem którego przesłane zostało Zgłoszenie (w przypadku Formularza przesłanego w sposób wskazany w § 4 ust. 4 lit. b) Regulaminu). Zwrot Ceny następuje w wysokości faktycznie zapłaconej przez Uczestnika ceny brutto za jeden Produkt.
- Zwrot Ceny w wysokości przysługującej Uczestnikowi następuje w sposób wskazany przez Uczestnika w Formularzu – za pomocą:
- przelewu na rachunek bankowy wskazany w Zgłoszeniu (będący rachunkiem bankowym Uczestnika), lub
- w gotówce do rąk własnych Uczestnika (jeżeli Uczestnik zapłacił za Produkt gotówką i wyraża wolę otrzymania Zwrotu Ceny w gotówce), przy czym w celu uzyskania Zwrotu Ceny w gotówce Uczestnik musi stawić się osobiście w siedzibie Organizatora: ul. Fabryczna 16, 32-500 Chrzanów.
- Zwrot Ceny w wysokości przysługującej Uczestnikowi ceny brutto za Produkt, co do którego Zgłoszenie zostało pozytywnie rozpatrzone przez Komisję, odbywa się:
- w terminie 30 dni od dnia przekazania Uczestnikowi informacji o pozytywnym rozpatrzeniu jego Zgłoszenia – w przypadku przelewu bankowego,
- w momencie stawienia się Uczestnika w siedzibie Organizatora pod adresem ul. Fabryczna 16, 32-500 Chrzanów w terminie 30 dni od dnia przekazania Uczestnikowi informacji o pozytywnym rozpatrzeniu jego Zgłoszenia, przy czym Uczestnik powinien z wyprzedzeniem zawiadomić Organizatora o zamiarze stawienia się u Organizatora w związku z zamiarem odbioru Zwrotu Ceny w gotówce, w celu uzgodnienia z Organizatorem terminu wizyty
– w przypadku Zwrotu Ceny w gotówce.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru przez Uczestnika Zwrotu Ceny z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika, w tym w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika błędnych danych na potrzeby przelewu bankowego lub błędnych danych kontaktowych.
- Zwrot Ceny w ramach Promocji nie przysługuje w przypadku odstąpienia przez Uczestnika od umowy sprzedaży Produktu zawartej przez Uczestnika z Punktem Sprzedaży.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają żadnych praw Uczestnika unormowanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny lub ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Pozytywne rozpatrzenie Zgłoszenia i przyznanie Zwrotu Ceny na zasadach opisanych w tym paragrafie nie stanowi przyznania przez Organizatora istnienia jakiejkolwiek wady fizycznej lub prawnej Produktu, niezgodności Produktu z umową lub istnienia jakiejkolwiek innej podstawy do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego lub Ustawy o prawach konsumenta ani uznania jakiegokolwiek roszczenia Uczestnika dotyczącego wad towaru lub niezgodności towaru z umową.
- Skorzystanie przez Uczestnika z Promocji nie wyłącza możliwości dochodzenia praw przez tego Uczestnika wynikających z wadliwości Produktu.
§ 7.
Reklamacje
- Uczestnik może zgłosić reklamację w zakresie Promocji w Okresie Trwania Promocji, Okresie Zgłoszeń oraz po zakończeniu Promocji, jednak nie później niż do dnia 28.01.2026 r. O zachowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki przez Uczestnika (data stempla pocztowego) albo data wysłania wiadomości e-mail przez Uczestnika.
- Reklamacja może być złożona pisemnie na adres DR GREEN Sp. z o.o., ul. Fabryczna 16, 32-500 Chrzanów lub na adres e-mail Organizatora: reklamacje@dr-green.pl.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, firmę (w przypadku ma to zastosowanie), nazwę gospodarstwa, pełny adres, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego, a także dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego.
- Reklamacje rozpatruje Organizator.
- Odpowiedź na reklamację, w zależności od charakteru sprawy, zostanie udzielona przez Organizatora pisemnie, telefonicznie, ustnie lub w formie za pośrednictwem wiadomości e-mail, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. O zachowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego) albo data wysłania wiadomości e-mail przez Organizatora.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego lub innego właściwego.
§ 8.
Dane osobowe
- Dane osobowe Uczestników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”).
- DR. GREEN sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie (kod pocztowy: 32-500) przy ul. Fabrycznej 6 (dalej jako: „Administrator”) informuje, że jest administratorem następujących danych osobowych Uczestnika: imienia, nazwiska, firmy (w przypadku ma to zastosowanie), adresu (nazwa ulicy i numer domu, miejscowość i kod pocztowy), danych kontaktowych (adresu e-mail, numeru telefonu). Dane te będą przez Administratora przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w celach:
- zapewnienia udziału Uczestnika w Promocji (w tym dokonania i weryfikacji Zgłoszenia) i wykonania obowiązków wynikających z realizacji Promocji zgodnie z postanowieniami Regulaminu – podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, jak również podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- związanych z organizacją Promocji, w tym w celu przyjmowania Zgłoszeń do Promocji, ustalenia prawa danego Uczestnika do uzyskania Zwrotu Ceny, dokonania Zwrotu Ceny, odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące Promocji, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, wykonania niezbędnych obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa ciążących na Organizatorze w związku z organizacją Promocji, ewentualnych obowiązków sprawozdawczych, jak również w celu ustalenia, dochodzenia lub ochrony przed ewentualnymi roszczeniami – co stanowi realizację obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a także stanowi uzasadniony interes Administratora, jakim jest obrona jego praw i interesów majątkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do wzięcia udziału w Promocji oraz udzielenia odpowiedzi na reklamację/pytania Uczestnika.
- Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia Zgłoszeń i wypełnienia obowiązków określonych w Regulaminie oraz okres, w którym Administrator będzie mógł dochodzić swoich ewentualnych roszczeń wobec Uczestnika lub Uczestnik będzie mógł dochodzić swoich ewentualnych roszczeń od Administratora, a także przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych.
- Dostęp do danych osobowych Uczestnika mogą mieć następujące kategorie podmiotów:
- pracownicy i współpracownicy Administratora, w szczególności członkowie Komisji, dystrybutorzy Produktu Administratora i doradcy terenowi Administratora;
- dostawcy usług, w tym usług kadrowych, księgowych, prawnych i marketingowych;
- dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania informatyczne;
- podmioty realizujące wykonanie Zwrotu Ceny, w tym podmioty oferujące usługi bankowe, a także operatorzy pocztowi.
- Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane do państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy).
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Uczestnikowi przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych;
- prawo do sprostowania, usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (dotyczy przetwarzania danych w oparciu o prawnie uzasadniony interes);
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Organizator nie będzie podejmował wobec Uczestnika zautomatyzowanych decyzji, o których mowa w art. 22 ust. 1 RODO.
- Preferowany kontakt z Administratorem danych osobowych następuje za pośrednictwem poczty na adres Administratora.
§ 9.
Postanowienia końcowe
- Regulamin Promocji jest dostępny pod adresem: www.dr-green.pl/regulamin-promocji-gwarancja-satysfakcji.
- Wszelkie informacje o Promocji będą zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: www.dr-green.pl/promocje. Wszelkie informacje związane z Promocją udzielane są przez Organizatora za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: sekretariat@dr-green.pl lub telefonicznie pod nr: 32 712 11 00, czynnym w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej) od godz. 9:00 do godz. 16:00; opłata za połączenie zgodna z pakietem taryfowym operatora.
- Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie Promocji oraz jej prawidłowy przebieg.
- Regulamin może zostać zmieniony przez Organizatora z ważnych powodów prawnych (zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących działalności Organizatora lub formy działalności Organizatora) lub technicznych (modernizacja infrastruktury Organizatora) lub innych ważnych powodów, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień Regulaminu – o ile zmiany te nie spowodują pogorszenia warunków uczestnictwa w Promocji. Zmiana Regulaminu następuje poprzez udostępnienie nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej wskazanej w ust. 1 powyżej. Tak dokonana zmiana dotyczyć będzie wyłącznie Uczestników, którzy zakupili Produkt lub złożyli Zamówienie Produktów po dokonaniu zmiany.
- Promocja nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Uczestnikowi będącemu konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności poprzez mediację, koncyliację lub w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów, znajduje się pod tym linkiem: consumer-redress.ec.europa.eu/dispute-resolution-bodies_en.
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą rozpoczęcia Promocji.
Załącznik
do regulaminu promocji „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”
Wzór formularza zgłoszeniowego
formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku zamiaru zgłoszenia braku satysfakcji
z zakupionego produktu, jakim jest nawóz do zaprawiania nasion serii DR GREEN PRIME
(„Produkt”), na warunkach określonych w promocji „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”
Imię i nazwisko zgłaszającego | |
---|---|
Nazwa podmiotu/firma (w przypadku gdy ma to zastosowanie) | |
Data zakupu | |
Nr dokumentu zakupu (zdjęcie/skan dokumentu zakupu do załączenia) | |
Nr partii produktu | |
Forma zwrotu ceny |
Przelew bankowy
Gotówka*
|
Jeśli przelew bankowy – nr rachunku, na który dokonany ma być zwrot | |
Krótki opis powodów niezadowolenia z produktu |
Celem prawidłowego dokonania zgłoszenia należy zgodnie z prawdą uzupełnić poniższą tabelę:
Dr Green Prime (materiał siewny zaprawiony fungicydem oraz Dr Green Prime) | Kontrola (materiał siewny zaprawiony tylko fungicydem) |
---|---|
Data zaprawiania | |
Data siewu | |
Data pierwszych wschodów | |
Norma wysiewu | |
Zastosowany materiał siewny (nazwa, odmiana) | |
Zastosowana zaprawa fungicydowa (nazwa) | |
Powierzchnia zastosowania | |
dokumentacja fotograficzna, potwierdzająca efekty zastosowania Produktu – 14–21 dni po wschodach |
Przesyłając zgłoszenie, oświadczam, że:
- zapoznałam/-em się z regulaminem promocji „Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy”, w tym z treścią dedykowanej mi noty informacyjnej zamieszczonej w tym regulaminie,
- potwierdzam zastosowanie Produktu zgodnie z etykietą na opakowaniu Produktu i zaleceniami producenta w niej zawartymi,
- jestem osobą spełniającą warunki zostania uczestnikiem ww. promocji („Uczestnik”) lub osobą umocowaną do działania w tym zakresie w imieniu Uczestnika.
Załączniki
- kopia dowodu zakupu Produktu…
- w przypadku gdy ma to zastosowanie: dokument potwierdzający umocowanie…
- dokumentacja fotograficzna potwierdzająca efekty zastosowania Produktu…
Pliki do pobrania
Załącznik do Regulaminu – Wzór formularza zgłoszeniowego
Załącznik do Regulaminu – Wzór formularza zgłoszeniowego